1. Splošne informacije

Lokalna akcijska skupina Po poteh dediščine od Turjaka do Kolpe (v nadaljevanju LAS PPD) je projektno partnerstvo, ki spodbuja celovit in uravnotežen razvoj podeželja. Naloga LAS PPD je učinkovito izvajanje Strategije lokalnega razvoja (v nadaljevanju SLR) za programsko obdobje 2021-2027 s pomočjo programa LEADER/CLLD (Lokalni razvoj, ki ga vodi skupnost) ter sredstev iz Evropskega sklada za razvoj podeželja (EKSRP) in Evropskega sklada za regionalni razvoj (ESRR). Za uresničevanje ukrepov SLR na območju LAS PPD bodo objavljeni pozivi za izbor projektov, ki jih oceni ocenjevalna komisija.

2. Predmet poziva

Predmet poziva je imenovanje članov Ocenjevalne komisije za ocenjevanje predlogov projektov, ki so se prijavili na javni poziv LAS PPD za izbor projektov za uresničevanje ukrepov SLR.

Prednost imajo kandidati z dobrim poznavanjem področja razvoja podeželja, regionalnega razvoja, strateškega in projektnega načrtovanja, vodenja in izvajanja projektov in podobno, tako v praksi kot tudi z vidika zakonodaje, v evropskem in slovenskem okolju. Zaželeno je splošno poznavanje območja LAS, kot tudi znanje projektnega vodenja in osnov računovodstva.

Član Ocenjevalne komisije ne more biti član LAS PPD.

Vloge kandidatov, ki so se prijavili na javni poziv za člane ocenjevalne komisije, obravnava Upravni odbor LAS PPD in izmed njih izbere 5 članov (3 člane + 2 nadomestna člana), ki so po mnenju Upravnega odbora LAS PPD najustreznejši.

Upravni odbor LAS PPD Ocenjevalno komisijo imenuje s sklepom za 4‐letno mandatno obdobje. Po izteku mandata so lahko člani ponovno potrjeni.

3. Način in rok za oddajo prijave

Prijavite se tako, da izpolnite prijavni obrazec v celoti (Priloga 1 tega poziva), jo natisnete, podpišete in skenirano pošljete na elektronski naslov info@las-ppd.si ali priporočeno po pošti na naslov: LAS Po poteh dediščine od Turjaka do Kolpe, Trata XIV 6A, 1330 Kočevje s pripisom »VLOGA‐javni poziv za ocenjevalce LAS«.

ROK PRIJAVE: Kandidati morajo oddati vlogo najkasneje do 30. 9. 2024.

4. Dokumentacija